14.03.13

Thema: Mein Blog-Platz



Ansökan hos Fabriken del 4

torsdagstema: min bloggplats



Här sitter jag för det mesta och bloggar eller jobbar med något annat också. Jag älskar min egen liten arbetsplats som ligger precis vid fönstret och då det är alltid ljust och fint.


(Jag håller på att förändra lite på min blogg och kommer att fortsätta blogga under ett annat namn snart. Jag har fortfarande inte riktigt bestämt mig om jag ska blogga även på svenska, då jag känner att jag kan inte uttrycka mig på samma sätt som på tyska. Jag tycker att de kommentarer jag lämna på svenska är inte riktigt "min äkta jag". Ändå läser jag mest svenska blogg och dessutom skulle jag väldigt gärna ansöka på Fabriken för medlemskap. Så det är lite av en dilemma! Vi får se hur det går framöver. Jag önskar Er alla en bra dag.
Kram, Nicki)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen